מקור: סדנאות "קשר חם" תקציר: הפעילות נועדה כדי לחשוף את המורים למתמטיקה לשימוש בקסמים כאמצעי להגברת המוטיבציה וההבנה של נושאים במתמטיקה, לאתגור החשיבה המתמטית ולדיאלוג עם תלמידים שיכול לשמש גם להערכת הישגים תוך כדי כך.
מקור: סדנאות "קשר חם" תקציר: לפי גישה רווחת, מבחנים מתמטיים המבוססים על פריטים רבי-בחירה: (א) קלים להרכבה, (ב) קלים לבדיקה, (ג) מיועדים בעיקר להערכת ידע פרוצדוראלי. בחומר נבחן עמדה זו ונדון כיצד ניתן לבנות פריטים רבי-בחירה שיבדקו הבנה מושגית- רעיונית של המתמטיקה ואפילו הבנת הוכחות מתמטיות רב-שלביות. בחלק הראשון של הפעילות נדון ביתרונות ובחסרונות של שאלונים רבי-בחירה תוך ניתוח מתמטי-דידקטי של דוגמאות שונות בהן משתמשים במדינות שונות ובמבחנים בין-לאומיים. בחלק השני של הפעילות נתנסה בבניית שאלות רבות- בחירה בנושא "פונקציות וגרפים".
מקור: סדנאות "קשר חם" תקציר: סטנדרטים הם כלי להגדרת הציפיות של המערכת מתלמידים ומבוגרים. הם קובעים מה התלמידים צריכים לדעת ומה הם צריכים להיות מסוגלים לבצע בתחנות שונות במהלך שנות הלימוד. בעקבות החלטת משרד החינוך על קביעת סטנדרטים לימודיים לשם שיפור הישגי התלמידים, הוקמו ועדות לקביעת סטנדרטים במקצועות השונים. בוועדת הסטנדרטים במתמטיקה לבית הספר היסודי נעשתה הבחנה בין סטנדרטים של תוכן לבין סטנדרטים של תהליך. בסדנה יודגמו סטנדרטים ורמות ביצוע מתכנית הלימודים של בית הספר היסודי ויידונו סטנדרטים ורמות ביצוע עבור תכנית הלימודים של חטיבת הביניים.