סלימן סלאמה, מפקח על המגזר הדרוזי והבדואי בצפון
הסדנה עוסקת בתפיסת התפקיד של המדריך למתמטיקה.
בסדנה נדונו המיומנויות והכישורים המיוחדים של המדריך ומהן המשימות העיקריות של המדריך בביה"ס.
יהלומית רוזנברג, מחוז תל אביב וצלילה חדש, מדריכה ארצית
המצגת דנה בפיתוח חשיבה מתמטית ואוריינות מתמטית אצל תלמידי 5 יח"ל.
לימוד החדו"א, הוא כלימוד שפה חדשה, גם כשפה מילולית וגם כשפה סימלית וכשפה חזותית.
ד"ר נעמי רובינזון, מכון וייצמן
בסדנה הצעה להערכה מעצבת (ולא מסכמת) באמצעות שאלוני סיכום.
שאלוני סיכום נותנים מידע על הבנת התלמידים את המושגים והתהליכים הנלמדים. המשימות מתייחסות גם לתפיסות מוטעות.
במצגת הצעות להפעלת שאלוני סיכומים ואופן ניתוחם.