מאת: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי.
תקציר: בספרו כיצד פותרין, טען פויה כי "מתמטיקה, היא לא צפייה בספורט.בכדי להבין מתמטיקה, יש להיות מסוגל "לעשות" מתמטיקה.
ומה זה אומר "לעשות מתמטיקה"? קודם כל, זה אומר להיות מסוגל לפתור בעיות מתמטיות."
תקציר: בספרו כיצד פותרין, טען פויה כי "מתמטיקה, היא לא צפייה בספורט.בכדי להבין מתמטיקה, יש להיות מסוגל "לעשות" מתמטיקה.
ומה זה אומר "לעשות מתמטיקה"? קודם כל, זה אומר להיות מסוגל לפתור בעיות מתמטיות."
במצגת דוגמאות לשאלות ממבחני פיזה הדורשות מידול, ויישומונים דינאמיים ההממחישים את המודלים ומאפשרים לתלמיד לחקור אותן באופן פעיל.
מתוך: יום עיון תשע"ד- חווית למידה משמעותית