תוכנית השתלמות מדריכים קיץ 2019
אנ"א חיפה
יום ראשון – 30.6.19
התכנסות ורישום |
||||
פתיחה – מוהנא פארס |
||||
הפסקה |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
כיתה 5 |
מדרגות לחמש – פעילות סדנאית |
סדנה עם משימטיקה |
מחוץ לקופסא – ללמוד ולהנות |
פנים אל חט"ב חט"ע חט"ב חט"ע |
קידום חמש-מדריכים |
הפסקת צהריים |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
כיתה 5 |
גרף בתנועה |
סדנה עם משימטיקה |
קלפים מניעים מתמטיקה |
קצת על בחינות הבגרות ותהליך הבדיקה |
חט"ב-מדריכים מחוזיים |
הפסקה |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
|
ניתוח ארועים בכיתת המתמטיקה |
עדש"ה בעין מגדרית |
לגלות את הטעות – פונקציות טריגונומטריות |
לקפל ולגלות - גאומטריה |
|
הפסקה |
||||
הרצאת מליאה: יותר מדרך אחת....- גנאדי ארנוביץ |
||||
ארוחת ערב |
יום שני - 1.7.2019
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
כיתה 5 |
פרסונליזציה |
פרסונליזציה חט"ב+חט"ע |
איך לומדים מושג חדש? |
המרא"ה |
חט"ע-מדריכים מחוזיים |
הפסקה |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
|
פרסונליזציה Meta |
פרסונליזציה |
'ללמד אחרת' – גיוון, המחשות ומשחוק במתמטיקה |
מפת"ח מתמטי |
|
הפסקה |
||||
הרצאת מליאה: מה נחדש? דגש על תוכנית הלימודים החדשה |
הרצאת מליאה: המ"א ולמ"א בכיתה הטרוגנית - כיצד? - ניצה שיאון |
|||
הפסקת צהריים |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
|
גילוי ופליאה - שימוש בגאוגברה לגיוס ותיעול תלמידים ללמידת חקר |
מראה מעל הגשר: מבט על הפעילויות התוספתיות לכיתה ט עם הפנים לכיתה יוד |
הערכה מעצבת |
ללמוד מטעויות |
|
הפסקה |
||||
מה לוקחים כצידה לדרך? |
ביבליוגרפיה:
יזמות ופרסונליזציה – הילכו שניהם יחדיו? שמוליק צ'אושו – הגיע זמן חינוך
למידה מותאמת אישית – כך עושית זאת באופן מיטבי , ראין ברוסקו – הגיע זמן חינוך
למידה מותאמת אישית – העיקר הוא לא הטכנולוגיה , פול פרנס – הגיע זמן חינוך
הוראה פרונטאלית מספיק ודי!! ד"ר ליאור אבימן – הגיע זמן חינוך
הלכה למעשה – הוראה בכיתה הטרוגנית – משרד החינוך
הוראה דיפרנציאלית במאה ה-21 – ד"ר גילמור קשת – אבני ראשה
איך מקיימים הוראה דיפרנציאלית בכיתה הטרוגנית? ד"ר מרגלית עובדיה – הגיע זמן חינוך
כיצד לפתח "חוש לפונקציות"?
כיצד לשלב ידע בסיסי בבניות גיאומטריות בהוראת הגיאומטריה הדדוקטיבית?
כיצד לשלב יישומונים מוכנים בהוראה?
כיצד להשתמש בכלים ממוחשבים בשיעור ובהוראה בכלל?
במרכז המורים נפתחו בתש"ף שלוש השתלמויות מקוונות:
מפגש מקוון סינכרוני 30.01.2023:
מפגש מקוון סינכרוני 06.02.2023:
מפגש אסינכרוני 13.02.2023:
מפגש מקוון סינכרוני 20.02.2023:
מפגש מקוון סינכרוני 27.2.2023:
מפגש אסינכרוני 08.03.2023:
מפגש מקוון סינכרוני 13.3.2023:
מפגש מקוון סינכרוני 20.3.2023: