חמש יחידות בלמידה וירטואלית, הילכו שתיהן יחדיו?  

למידת מתמטיקה ופיזיקה בתיכון הוירטואלי הראשון בישראל

כתבו: יניב ביטון ודפנה רביב.

מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי.

תקציר: התיכון הווירטואלי הוקם במטרה להנגיש את לימודי המתמטיקה והפיזיקה ברמה מוגברת, לתלמידים הלומדים בבתי ספר שאין באפשרותם לעשות זאת אם בשל מספר מצומצם של תלמידים המעוניינים בכך, ואם בשל מחסור במורים מתאימים. הלמידה בתיכון הווירטואלי משולבת בתוך מערכת הלימודים הפורמאלית ומתואמת עם מערכת השעות של בתי הספר שבהם התלמידים לומדים. במאמר מתארים המחברים את מודל ההוראה בתיכון הווירטואלי, ומציגים ממצאי מחקר שנערך בקרב מורים המלמדים בתיכון הווירטואלי ותלמידים הלומדים בו, במטרה ללמוד על עמדותיהם כלפי הוראה ולמידה בתיכון.

מקור: עלה 55 תשע"ז, 2017.


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos