אם חוקרים, אז מגלים

מדור: מאמרים פרי עטן של חברות צוות "קשר חם"

כתבה: עטרה שריקי

תקציר: במאמר מוצגים שלושה סיפורים על גילויים מתמטיים של תלמידים בבתי ספר על-יסודיים. גילויים אלה הם תולדה של עבודה מודרכת בסביבת למידה המזמנת ביצוע פעילויות חקר. הסיפורים תומכים בטענה, שאם נרבה ביצירת סביבות למידה כאלה, נצליח לפתח את הסקרנות האינטלקטואלית של התלמידים, ולהביא אותם לידי למידה משמעותית של מתמטיקה. סביבות למידה אלה מספקות אף למורים עצמם חווית למידה, המזינה את ההוראה שלהם ומשנה את הדרך שבה הם תופסים את המשמעות של הוראת המתמטיקה.

מקור: על"ה 37, תשס"ז 2007


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos