פיתוח חשיבה כמותית לקראת תכנית לימודים ספיראלית במתמטיקה ועמידה בסטנדרטים בין-לאומיים בחטיבת הביניים
מדור: תכנים בתכנית
כתבו: יעקב כץ ועופר רימון
תקציר: במאמר מציגים המחברים את ניתוח הנתונים שנאספו מתוצאות המחקר הבינלאומי 1999 TIMSS, בו השתתפה ישראל. בעקבות התוצאות שהתקבלו בישראל הוחלט במשרד החינוך ליזום מהלך הוראתי בשם: 'פיתוח החשיבה הכמותית במתמטיקה ובניית מודל ספיראלי ללמידה'- מהלך המלווה בניסוי מבוקר.
מקור: על"ה 32, תשס"ד 2004