הקניית המושג 'מספרים מכוונים'- שילוב נימוקים חוץ-מתמטיים ופנים-מתמטיים

מדור: תכנים בתכנית

כתב: מיכאל קורן

תקציר: במאמר מציע המחבר מהלך להוראת הנושא של מספרים מכוונים. המהלך כולל שימוש במודלים (נימוקים חוץ-מתמטיים) ובהגדרות פורמליות (נימוקים פנים-מתמטיים).

מקור: על"ה 32, תשס"ד 2004


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos