תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי, יישום דינאמי (להורדה) וסרטון הדגמה.
חקירת המקום הגיאומטרי של הפרבולה כאוסף הנקודות שמרחקן מנקודה קבועה (המוקד) ומישר קבוע (המדריך) הוא קבוע. ביישום ניתן לשנות את מיקום המוקד והמדריך ולחקור את הקשר ביניהם לצורת הפרבולה ומיקומה.
הפעילות מלווה בסרטון הדגמה.
נושא: מקומות גאומטריים
כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: קיץ תשע"ג מועד א, שאלון 807, שאלה 1.
תיאור: פתרון שאלה בבגרות בנושא מקומות גיאומטריים בדרך גיאומטרית ולא אנליטית. דף עבודה ויישום דינאמי (להורדה).
כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 807, 2009.
תיאור: פתרון של שאלה בבגרות בנושא מקומות גיאומטריים. פתרון שאלה זו מוסבר בפירוט בשיעור המוקלט מאת הטלויזיה החינוכית ויש בו שימוש ביישום דינאמי .
נושא: מקומות גאומטריים
כיתה: ט-י"ב
תיאור: ביישום הדינאמי אנו שולחים אתכם ואת תלמידכם לתור את הארץ במשימת "חפשו את המטמון". בפעילות שלושה כתבי סתר בהם רמזים למציאת שלושה מטמונים בעזרת מציאת המקום הגיאומטרי. הפיצוח יכול לשמש כשיעור פתיחה שונה ומרתק לנושא "מקומות גיאומטריים".
נושא: מקומות גאומטריים
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי להרחבת הבעיה של מציאת המקום הגיאומטרי הנוצר על ידי אמצע מיתר במעגל
נושא: מקומות גאומטריים
תיאור: יישום דינאמי הממחיש את המקום הגיאומטרי של אמצע קטע. ביישום מוצגת חידה המובילה למציאת המקום הגיאומטרי.
תיאור: יישום דינאמי הממחיש את המקום הגיאומטרי של המעגל . מוצגת השאלה: לרוכבת אופניים אסור להתרחק יותר מק"מ מביתה. מהו התחום המותר לרכיבה?
נושא: מקומות גאומטריים.
כיתה:
מבוסס על בחינת בגרות: קיץ תשע"א, שאלון 007, שאלה 2.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
כיתה: יא'- יב'
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 007, קיץ תשס"ט, שאלה 1.
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.