כיתה: י-י"ב
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי
מבוסס על בחינת בגרות: קיץ תשע"א, שאלון 805, שאלה 2.
כיתה: י-יב
תיאור: דף עבודה אינטראקטיבי ויישום דינאמי לחקירת השאלה כיצד משתנה גרף הפונקציה (הרציונאלית) כאשר מרכבים עליה את פונקצית הישר g(x)=ax+b.
האם וכיצד משתנות נקודות הקיצון?
האם וכיצד משתנות האסימפטוטות?
ניתן לבצע חקירה דומה על כל פונקציה אחרת.
מצורף גם דף עבודה שנכתב על ידי רבקה קלטוביץ על פי תרגילים מהספר (יואל גבע)
כיתה: י-יא
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת הקשר בין פונקציה ריבועית בצורה המוזזת וההופכית לה.
בעזרת היישום התלמידים בונים את גרף הפונקציה הרציונאלית על פי תכונות הפונקציה הריבועית המוכרת להם.
חוקרים את התכונות של פונקציה רציונאלית, תחומי ההגדרה אסימפטוטות, נקודות קיצון וכדומה.
חקירה של משפחות ותת משפחות והשפעת הפרמטרים על הגרפים.
כיתה: יא'- יב'
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי המבוססים על שאלה מבחינת בגרות.
מבוסס על בחינת בגרות: שאלון 004, מועד ב' תשס"ט, שאלה 3.
כיתה: י-י"ב
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי. לחקירה ולתרגול של משפחת פונקציות מנה, כאשר במכנה החזקה משתנה. חקירה של הפרמטרים המשפיעים על הזזות ומתיחות של הגרף, על זוגיות הפונקציה, על האסימפטוטות ועוד.
דף העבודה מוביל להכללה ולתרגול הנושא. מתאים החל מרמת 3 יח"ל וכמובן גם לרמת 4-5 יח"ל.