כיתה:
תיאור: דף עבודה ובו הנחיה לבניה בגאוגברה של המשפט לגבי זויות מרכזית והיקפית הנשענות על אותה קשת.
לאחר בניית הישום, התלמיד מתבקש לבחון מצבים שונים ביישום ולהסיק מסקנות. מצורף גם היישום דינאמי לשם הדגמה והמחשה.
כיתה:
תיאור: דף עבודה ובו הנחיה לבניה בגאוגברה של המשפט "זווית בין משיק למיתר".
לאחר בניית הישום התלמיד מתבקש לבחון מצבים שונים ביישום ולהסיק מסקנות. מצורף גם היישום הדינאמי לשם הדגמה והמחשה.
כיתה: י, יא
תיאור: יישום דינאמי בו מתבוננים באופן דינאמי באנך האמצעי כמקום גיאומטרי של אוסף הנקודות הנמצאות במרחק שווה מקצות הקטע.
ניתן לראות את המעגלים מכאן שמפגש האנכים האמצעיים הוא נקודה הנמצאת במרחקים שווים מקודקודי המשולש.
כיתה: ט, י, יא
תיאור: דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת המשפט זוויות מרכזיות הנשענות על קשתות שוות, שוות. בדף העבודה הנחיות כיצד לבנות את השרטוט בגאוגברה.
כיתה: ט, י, יא
תיאור:דף עבודה ויישום דינאמי לחקירת המשפטים הנוגעים לאנך מרכזי למיתר. בדף העבודה הנחיות כיצד לבנות את השרטוט המתאים בעזרת גאוגברה. נכתב על ידי רינת רבין ונערך על ידי מרכז המורים.
כיתה:
תיאור: מתוך הפיצוח "מעגלים מתגלגלים", בעית חקר המלווה בישום דינאמי בה יש עיצוב של פרח הבנוי ממספר מעגלים משיקים זה לזה וחוסמים מעגל זהה.
כיתה:
תיאור: מתוך הפיצוח "מעגלים מתגלגלים", בעית חקר המלווה בישום דינאמי בה נתון משולש ABC החסום בין הקירות המאונכים והכדור המשיק לקירות.
כיצד משתנה היקף המשולש? למה הוא שווה?
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה
תאור: מתבסס על שאלה מתוך משימות האוריינות לכיתה ט, בגלגל הענק, בנושא שאלות מילוליות. המשימה אינטגרטיבית ומשלבת נושאים שונים כגון: היקף מעגל ומקטע, גיאומטריה של משולשים ומרובעים, סימטריה במעגל ועוד. היישום הדינאמי מדמה את סיבובי גלגל הענק ושני רוכבים עליו. ניתן לשנות את מימדי הגלגל ואת מספר המושבים בו.
מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה
תאור: מתבסס על שאלה מתוך דוגמאות למבחני פיזה 2012. היישום הדינאמי מדמה דלת מסתובבת עם שלש כנפיים. ניתן לשנות את מספר הכנפיים בדלת וכן את מימדי הפתחים.