מדור: מהמחקר בחינוך המתמטי
כתבו: יניב ביטון ושרה הרשקוביץ
תקציר: לקראת בחינת הבגרות במתמטיקה מועד ב תשע"ג נערך מרתון וירטואלי 
על פלטפורמת הרשת החברתית הנפוצה ביותר בקרב תלמידים - הפייסבוק. 
המאמר מתאר מחקר שליוה את המרתון. במחקר זה נבחנו שלוש שאלות מרכזיות: 
א. אילו הזדמנויות ללמידה נוצרות כתוצאה משילוב הפייסבוק כהכנה לקראת הבחינה? 
ב. מה הן עמדות התלמידים כלפי שילוב הפייסבוק כהכנה לבחינה? 
ג. מה הן עמדות המורים שהתנסו במרתון, כלפי שילוב הפייסבוק כהכנה לבחינה? מהממצאים עולה כי גם לתלמידים וגם למורים עמדות חיוביות כלפי המענה שנתן הפייסבוק ללמידה לפני בחינת הבגרות.
מקור: על"ה 50, תשע"ד 2014.

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos