קידום הוראת המתמטיקה בשילוב כלים טכנולוגיים, באמצעות המודל של Lesson Study
כתבו: שרה גרז'וטיס, חדוה הס, סמדר טבת ושרון פנר
מדור: מורים לומדים
תקציר: מאמר זה מתאר את כל המהלך של התנסות מורות בשיטת ה- Lesson Study. ההוראה התמקדה בנושא בעיות קיצון, כאשר אמצעי ההוראה היו מוחשיים ושולבו בהם טכנולוגיה לדוגמה שימוש בתוכנת ה- Geogebra. המורות משתפות את הקורא בכל הלבטים והחוויות בהם התנסו.
מקור: על"ה 43, תשע"א 2010.


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos