עשייה מדעית במתמטיקה בבית הספר: "עיקרון ההשלמה"
כתבו: פיטר סמובול ונתן שטיינברג
מדור: זה קרה לי בכיתה
תקציר: עידוד החשיבה והיצירתיות עומד בראש מעיניו של המורה למתמטיקה. מחברי המאמר מציגים את "עיקרון ההשלמה" , כאחת הדרכים לפתרון בעיות שונות במתמטיקה. תוך כדי חשיפת התלמיד לעקרונות מסוג זה נפתח בפניו עולם המעודד חשיבה ומפתח את חווית הלמידה. במאמר אוסף של בעיות מתמטיות ופתרונות המבוססים על עיקרון זה.
מקור: על"ה 43, תשע"א 2010.