משחקים כסביבה להצגת מושגים ומשפטים מתמטיים ולפתרון בעיות- חלק ראשון
כתבה: נצה מובשוביץ-הדר
מדור: אפשר גם אחרת
תקציר: מאמר זה הוא חלקו הראשון של מאמר המציג שלוש דוגמאות למשחקים. באופן טבעי יש במשחק משום יצירת יחס אוהד ללמידה ותוך כדי נוצרת תשתית אינטואיטיבית להבנת מושגים מתמטיים מורכבים, כגון: פולינומים וטורים גיאומטריים. המשחקים המודגמים כאן הם " קפיצות על לוח דמקה" ו" צביעה של מפות". בחלק השני יודגם משחק נוסף. 
מקור: על"ה 39, תשס"ח 2008.


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos