הוכחות מתמטיות בתיכון: מה, כמה ולמה? השקפות מורי 5 יח"ל
כתבו: נאווה גלבוע וטומי דרייפוס
מדור: מהמחקר בחינוך מתמטי
תקציר: במאמר מתואר מחקר שבדק מהי השקפתם של מורי תיכון, המלמדים קבוצות 5 יח"ל מתמטיקה, על מקומה של הוכחה בכיתת המתמטיקה  וכיצד זה משפיע על הוראתם, מבחינת כמות ההוכחות  שהם מציגים בכיתתם ואיכותן. המורים התייחסו לשימוש בהוכחה במהלך ההוראה בהיבט האפיסטמולוגי, דידקטי ופרקטי. 
מקור: על"ה 39, תשס"ח 2008.


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos