מה לומדים כאשר משנים את נקודת המבט על חתך חרוט? 

מדור: חקירה מתמטית

כתבו: נורית זהבי, גיורא מן, נח דנא-פיקארד

תקציר: במאמר מוצגת חקירה של חתכי החרוט באמצעות תוכנה סימבולית-גרפית (מסוג הנקרא Computer Algebra System). החקירה מתבצעת באופן אנליטי מאוחד בחתכי החרוט באמצעות זוויות ראייה, טיפול שאינו מוכר בגישה המסורתית. בסיום מובא דיון באפשרויות המתמטיות והדידקטיות המתפתחות ביחד עם התפתחות היכולת של הלומד להיעזר בתכונה סימבולית-גרפית. 

מקור: על"ה 38, תשס"ז 2007


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos