הוראת מתמטיקה - מחשבות ותופעות מיומנו של מורה חוקר (חלק ג') - המבחן

כתב: שלמה וינר

תקציר: במאמר דן המחבר בתפקיד של המבחן במערכת החינוך. הוא ממליץ על הכנסת שאלות למבחן שבהם נדרשת חשיבה מושגית ואנליטית אמיתית. מובאת דוגמא לשאלה הדורשת חשיבה מושגית, ונעשה סיווג של תשובות התלמידים לקטגוריות שונות.

מקור: על"ה 13, תשנ"ג 1993


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos