פסיכולוגיה של החינוך המתמטי - שיחה עם פרופ' פישביין

כתבה: אנה ספרד

תקציר: במאמר מובא ראיון עם פרופסור אפרים פישביין ובו הוא מספר על נסיונו לפתח תיאוריה כללית לגבי החשיבה האינטואיטיבית בלמידת מתמטיקה, על הצורך לקשר בין תיאוריה לבין מעשים בשטח - בין מורים לבין חוקרים, על הצורך לפתח את הידע של המורים בצורה רחבה - להקנות השכלה מתמטית, פסיכולוגית, היסטורית ופילוסופית.

מקור: על"ה 13, תשנ"ג 1993


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos