פעילויות חקר מונחה בעזרת טכנולוגיה במגוון נושאים באנליזה ואלגברה, בפיתוח פרופ' מיכל ירושלמי באוניברסיטת חיפה ומטח.
חוברות לתלמיד ומדריכים למורה:
פרוייקטים במתמטיקה לתלמידים להעמקה והעשרה במגוון נושאים וברמות שונות.
פותח במסגרת פרוייקט "מחר 98" – מודל לקידום החינוך המתמטי העל יסודי באצבע הגליל, הטכניון.
מבוא ורשימת פרוייקטים ותקצירים.
מאגר משימות העוסקות בהקניית מיומנויות אלגבריות, תוך הדגשת המשמעויות שלהן והפעלת תהליכי חשיבה מגוונים.
הוראת המתמטיקה היא בעלת שני כיוונים עיקריים:
א. הקניית תכנים - שהם "אבני הבניין" של המקצוע וכוללים מושגים, הגדרות, משפטים (המובאים, בדרך כלל, באופן פחות פורמאלי כטענות או תכונות), ופרוצדורות (בדרך כלל, אלגוריתמיות). התכנים הנלמדים בבית-ספר מפורטים בתכנית הלימודים, ומחובתו של המורה "לכסות" אותם בכיתתו.
ב. פיתוח תהליכי חשיבה - המופעלים על-ידי התלמידים במהלך למידת התכנים.
- כיתה ז'
- כיתה ח'