סעאבנה עבד אלסלאם, מדריך מרכז למתמטיקה בחט"ע - מחוז מרכז

תקציר: שילוב המחשב בהוראה, ובלימוד מתמטיקה במיוחד, יכול להוביל להבנה, לסיפוק ולהנאה במקום פחד וכישלון ולסייע בהשגת המטרה של "מתמטיקה לכל". בהצגה אדגים באופן וויזואלי ממשקי תוכנות שונות אשר משמשים ככלי עזר להוראת המתמטיקה, תוך שימת דגש על היתרונות והחסרונות של כל תוכנה. 

ד"ר בתיה עמית, טכניון

תקציר: אצל חלק גדול מבוגרי המערכת נוצרת תפיסה מוטעית שהמתמטיקה היא תחום סגור וקפוא, שבו כל התשובות ידועות ומעט מאוד אם בכלל, נותר לסקרנותם וליצירתם. מטרת המחקר שיוצג בכנס הייתה לבחון דרך לצמצם את הפער בין תכנית - הלימודים הבית-ספרית לבין טבעה המתרחב בהתמדה של המתמטיקה, על ידי חשיפת תלמידי תיכון לחידושים במתמטיקה בת- זמננו. בהרצאה יודגמו ההבזקים ויפורטו התוצאות.  

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos