הומור בהוראת מתמטיקה – היש חיה כזאת?

ד"ר אביקם גזית, האוניברסיטה הפתוחה, מכללות סמינר הקיבוצים ובית ברל

תקציר: שילוב הומור בשיעורים עשוי ליצור רגשות חיוביים כלפי המתמטיקה ולאפשר אולי את חיבוב המקצוע, שהוא אחד ממטרות ההוראה. הומור, אפוא, עשוי ליצור אווירה נעימה בשיעור כמו גם לפתח אמפתיה כלפי המורה. ההרצאה תשלב הומור מתמטי המתקשר עם הוראת ענפי המתמטיקה השונים. 

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos