חלופות בהערכה- מדוע ולשם מה?

ד"ר לאה דולב.
תקציר: הערכה מספקת מידע על הלמידה וההתקדמות בלמידה. נשאלת השאלה האם המבחנים בלבד נותנים מענה? איזו הערכה משקפת את יעדי הלמידה ומיומנויות של המאה ה-21? המצגת סוקרת את סוגית רמות חשיבה והערכה מתאימה. במצגת מוצגים מפת מושגים ומארגן גרפי נוסף כדרך להערכה חלופית שפותחו בצוות אורט.

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos