על"ה 20 תשנ"ז, 1997

alle20תוכן עניינים

 

דבר המערכת

להפעלת הסרטונים מומלץ להשתמש בגרסה האחרונה שלadobe acrobat readerו Javaבדפדפן השונה מכרום.

 

 

 

 


החשבון המודולרי בשירות האינדוקציה

כתב: עופר ליבה

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

מקור: על"ה 20, תשנ"ז 1997 


שיפור שיטת הטרפזים

כתב: עמוס ארליך

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

מקור: על"ה 20, תשנ"ז 1997 


השפעת רמת הקושי של משפט מתמטי על ודאות בהוכחה, בפיתוח החשיבה המתמטית של תלמידי תיכון

כתב: אלחנן גזית

מדור: עיון ומחקר

מקור: על"ה 20, תשנ"ז 1997 


סיפורו של המספר e

כתב: אלי מאור

מדור: היסטוריה

מקור: על"ה 20, תשנ"ז 1997 


עם פטריתו של פאול ארדש

כתב: גיל קלעי

מדור: חדשות

מקור: על"ה 20, תשנ"ז 1997


המסע לכֵנלאוּלַי או שֶקרֶמֶתטיה, ההיית או חלמתי חלום

כתב: אמנון ז'קוב

מקור: על"ה 20, תשנ"ז 1997 


חכמת הדבורים - גרסה מתוקנת (יוני 2011) 

כתבה: נצה מובשוביץ-הדר

תקציר: בנסיון לענות על השאלה "האם הדבורים בונות בחכמה את חלת הדבש" מתבצע דיון על הגופים המרחביים היעילים לבנייה זו.

מקור: על"ה 20, תשנ"ז 1997


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


 

uohfaculty of educationpedagog logo shalit