על"ה 17 תשנ"ו, 1995

alle17תוכן עניינים

 

דבר המערכת

להפעלת הסרטונים מומלץ להשתמש בגרסה האחרונה שלadobe acrobat readerו Javaבדפדפן השונה מכרום.

 

 

 

 


בחינות בגרות בצרפת

מדור: לימודי מתמטיקה בעולם

כתב: עופר ליבה

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


יומן המורה

מדור: מנסיונה של מורה

כתבה: אילנה לבנברג

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995


האם תלמידינו מעדיפים לחשב או לחשוב?

מדור: מנסיונה של מורה

כתבה: אורית חזן

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


פתרון בעיית חקר בסיוע מחשב

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתבה: יעל הרפז-רובין

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


המכפלה הסקלרית

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתב: גיורא מן

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


גישה אלגוריתמית לעומת גישה אינסטרומנטלית בחינוך מתמטי

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתבו: יהודית גל-עזר וגדעון צבס

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


הזדמנויות להתבונן בגרפים

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתב: עמוס ארליך

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995  


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos