על"ה 17 תשנ"ו, 1995

alle17תוכן עניינים

 

דבר המערכת

להפעלת הסרטונים מומלץ להשתמש בגרסה האחרונה שלadobe acrobat readerו Javaבדפדפן השונה מכרום.

 

 

 

 


בחינות בגרות בצרפת

מדור: לימודי מתמטיקה בעולם

כתב: עופר ליבה

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


יומן המורה

מדור: מנסיונה של מורה

כתבה: אילנה לבנברג

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995


האם תלמידינו מעדיפים לחשב או לחשוב?

מדור: מנסיונה של מורה

כתבה: אורית חזן

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


פתרון בעיית חקר בסיוע מחשב

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתבה: יעל הרפז-רובין

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


המכפלה הסקלרית

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתב: גיורא מן

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


גישה אלגוריתמית לעומת גישה אינסטרומנטלית בחינוך מתמטי

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתבו: יהודית גל-עזר וגדעון צבס

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995 


הזדמנויות להתבונן בגרפים

מדור: שיטות חדשות, תכנים חדשים

כתב: עמוס ארליך

מקור: על"ה 17, תשנ"ו 1995  


על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


 

uohfaculty of educationpedagog logo shalit