תוכנית השתלמות מדריכים קיץ 2019
אנ"א חיפה
יום ראשון – 30.6.19
התכנסות ורישום |
||||
פתיחה – מוהנא פארס |
||||
הפסקה |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
כיתה 5 |
מדרגות לחמש – פעילות סדנאית |
סדנה עם משימטיקה |
מחוץ לקופסא – ללמוד ולהנות |
פנים אל חט"ב חט"ע חט"ב חט"ע |
קידום חמש-מדריכים |
הפסקת צהריים |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
כיתה 5 |
גרף בתנועה |
סדנה עם משימטיקה |
קלפים מניעים מתמטיקה |
קצת על בחינות הבגרות ותהליך הבדיקה |
חט"ב-מדריכים מחוזיים |
הפסקה |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
|
ניתוח ארועים בכיתת המתמטיקה |
עדש"ה בעין מגדרית |
לגלות את הטעות – פונקציות טריגונומטריות |
לקפל ולגלות - גאומטריה |
|
הפסקה |
||||
הרצאת מליאה: יותר מדרך אחת....- גנאדי ארנוביץ |
||||
ארוחת ערב |
יום שני - 1.7.2019
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
כיתה 5 |
פרסונליזציה |
פרסונליזציה חט"ב+חט"ע |
איך לומדים מושג חדש? |
המרא"ה |
חט"ע-מדריכים מחוזיים |
הפסקה |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
|
פרסונליזציה Meta |
פרסונליזציה |
'ללמד אחרת' – גיוון, המחשות ומשחוק במתמטיקה |
מפת"ח מתמטי |
|
הפסקה |
||||
הרצאת מליאה: מה נחדש? דגש על תוכנית הלימודים החדשה |
הרצאת מליאה: המ"א ולמ"א בכיתה הטרוגנית - כיצד? - ניצה שיאון |
|||
הפסקת צהריים |
||||
כיתה 1 |
כיתה 2 |
כיתה 3 |
כיתה 4 |
|
גילוי ופליאה - שימוש בגאוגברה לגיוס ותיעול תלמידים ללמידת חקר |
מראה מעל הגשר: מבט על הפעילויות התוספתיות לכיתה ט עם הפנים לכיתה יוד |
הערכה מעצבת |
ללמוד מטעויות |
|
הפסקה |
||||
מה לוקחים כצידה לדרך? |
ביבליוגרפיה:
יזמות ופרסונליזציה – הילכו שניהם יחדיו? שמוליק צ'אושו – הגיע זמן חינוך
למידה מותאמת אישית – כך עושית זאת באופן מיטבי , ראין ברוסקו – הגיע זמן חינוך
למידה מותאמת אישית – העיקר הוא לא הטכנולוגיה , פול פרנס – הגיע זמן חינוך
הוראה פרונטאלית מספיק ודי!! ד"ר ליאור אבימן – הגיע זמן חינוך
הלכה למעשה – הוראה בכיתה הטרוגנית – משרד החינוך
הוראה דיפרנציאלית במאה ה-21 – ד"ר גילמור קשת – אבני ראשה
איך מקיימים הוראה דיפרנציאלית בכיתה הטרוגנית? ד"ר מרגלית עובדיה – הגיע זמן חינוך