האם ההתאמות מתאימות? ניתוח מקרה: הצלחת לקויי למידה קשים במרכיב הטריגונומטריה של שאלון הבגרות 02

שלומי גלפרין ודפנה זילבר, המכללה האקדמית לחינוך "תלפיות"

תקציר: ההרצאה תעסוק בניתוח מקרה (CASE STUDY) של הגשת תלמיד כתה י"א בעל לקויות למידה קשות ואינטליגנציה שהוגדרה כגבולית לשאלון הבגרות 02 במתמטיקה. ממצאי עבודת ההוראה עם התלמיד במשך שנה"ל, והצלחתו בבחינה, מניבים תובנות לגבי תפישה חדשה בהגדרה של התאמות.  

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos