רוני שעשה-קרסיק וצוות מתמטיקה "מורדי הגטאות" – בית ספר למנהיגות, יזמות ומנהל עסקים, תל אביב

תקציר: על מנת להיות יעילים ואפקטיביים במתן מענה ללומדים השונים בכיתה ההטרוגנית ועל מנת להביאם להישגים, יש מקום להיעזר במבחני מיפוי. ניתוח הממצאים מאפשר קבלת תמונת מצב בית ספרית, שכבתית, כיתתית, קבוצתית ואישית. בעקבות המיפוי, ניתן לבנות תוכנית התערבות אפקטיבית לצרכים העולים מהמיפוי.  

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos