מן המציאות אל המודל המתמטי וחזרה בעזרת יישומונים

מאת: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי.  
תקציר: בספרו כיצד פותרין, טען פויה כי  "מתמטיקה, היא לא צפייה בספורט.בכדי להבין מתמטיקה, יש להיות מסוגל "לעשות" מתמטיקה.
ומה זה אומר "לעשות מתמטיקה"? קודם כל, זה אומר להיות מסוגל לפתור בעיות מתמטיות."
במצגת דוגמאות לשאלות ממבחני פיזה הדורשות מידול, ויישומונים דינאמיים ההממחישים את המודלים ומאפשרים לתלמיד לחקור אותן באופן פעיל.
מתוך: יום עיון תשע"ד- חווית למידה משמעותית

על״ה
עלון למורי המתמטיקה

ISSN: 0792-5735 


פיצוחים
פעילויות מתמטיות למורה ולתלמיד


מאגר יישומים דינאמיים
דפי עבודה אינטראקטיביים ויישומים בגאוגברה


תוכנית מוארת חט"ב
פעילויות מתוקשבות על פי תוכנית הלימודים


תוכנית מוארת חט״ע
בקרוב...


thumbnail logos